środa, 28 grudnia 2011

Marika2001.- PO

Ponieważ nie mogę edytować postów, a to ja miałam dokończyć metamorfozę, część PO będzie tutaj. Wiem, to nie będzie wyglądało estetycznie, ale nie mam wyjścia.

No więc po 1 - Opowiadaj u kogo zamówiłaś taką świetną kokardę ! Z twoich innych kreacji widziałam , że lubisz dodatki i fryzury ze Stardesign Jewelry - No i tak zrobiłam . Chociaż nie do końca - włosy są z Sunny Bunny ale to szczegół. :) Zakochałam się w tych oczach, w między czasie też sobie zamówilam, mniejsza o to. Mi się podoba- a tobie ?

niedziela, 25 grudnia 2011

Marika2001

Dziś robię metamorofze Marika2001 :)
Strój :


Szczerze mówiąc nie mam żadnych zastrzeżeń jest wszystko ok tylko bym może dała inny kolor spodni ale ten też jest git :D 9/10

Po:                                                                                                                  
Zrobiłam trochę zimową stylizację.
Make-up:
Przed:
Jak dla mnie jest wszystko spoko. Tylko na jednym policzku dałaś trochę za dużo pudru no i brwi powinny mieć podobny kolor do włosów :P
Ocena 8/10

Dokończę jutro tą metamorfoze ponieważ dziś mi się coś dzieje z myszka u komoputera

Ohayo Gosaimazu !

Jestem Anja ! ;3

Od dzisiaj będę pisać na tym blogu. Mam kontrowersyjny styl, ale myślę, że moje metamorfozy sie wam spodobają. A jeśli MissEdka1 pozwoli, to może co jakiś czas zamieszczę stylizację ?. Czas pokaże :3

xoxo.                                                                                 

VanKa.

czwartek, 8 grudnia 2011

pysia1806

Hej dzis jest pierwsza metamorofza bardzo sie ciesze z tego powodu!
oto ona :
Przed :
Przepraszam musze to powiedziec nic tu nie pasuje!
Ta torebka psuje caly zestaw gdyby nie byloby tego psa , torebki i tych butów! wogule tu nie pasuja! Zazdroszcze ci tego sweterka
Ocena : 5/10 przepraszam ale jestem wymagajaca i sama sobie bym nie dala 10 :)





Po: zrobilam elegancka stylizacje mam nadzieje ze się podoba :D





Teraz Make-up :
Przed:

Jestem zawidziona!
niemawidze tych czesci ciala!
Jedyny plus to fryzura i nos!
Po co te sztuczne rzesy? 
No i ten make-up na oczy czy bys sie
tak pomalowala w realu az do brwi?
Ocena : 3/5

Po :
Chcialam zrobic cos z tym i 
jak widac chyba mi sie udalo:)

I jak ci sie podoba?


niedziela, 6 listopada 2011

Lista Zgloszen

Tu mozecie zglaszac sie do metamorfoz! Metamorfozy robie ubioru i doll:) Jak mowilam metamorfozy beda za darmo.. Zglaszajcie sie tu lub na mojim koncie MissEdka1

Witajcie

Witajcie!

W tym blogu robię metamorfozy!
Metamorfozy są darmowe...
Do nich mozna zglaszac sie w mojej ksiedze gosci i pod jednym postem ktory bedzie nazywal sie ''Lista zgloszen'' mam nadzieje ze bedzie duzo chetnych.. :))